Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ **Tebrikler Kerim** abi. **T**ürkiye Ligi'ndeki diğer stadyumları da dönüştürebilirsen güzel olurdu.
tolga_scn Yani simdi eger "x" isareti yoksa o lig yok o zaman? e o zaman XBox 360 kullanicilarina cok kotu patladi bu olay. Zaten pahali ve kaliteli, cok az lig var XBox 360 icin. TR Ligi de yok XBox360 icin. Next Gen yalan oldu.
ridvanelka arkadaşlar listede atina olimpiyat stadını göremedim orada ş.ligi finali oynanacaktı herhalde onu yapmamış olamazlar
anil1341 bune yaa hani türkiye ligi de olucaktı bütün sitelerde yazıyodu türkiye ligi + stadları var diye demekki yalanmış
morinho bende çok fazla yama yüklemicem türkçe paket sadece yama oyunu çileye dönüştürüo ama bazıları öle diil tabi:)
PvanHooijdonk **Tam beklediğim gibi. Türkiyeden sadece Atatürk Stadı var. Orada da Galatasaray oynar galiba**
Ferman31 ya bu fifa sapıttımı şükrü saracoğlu nasıl olmaz.ne biçim iş bu.cillop gibi stad var orda ya niye koymuyolar.