ooooooooooo süper saol :D
resim kalitesi daha iyi olsa süper olurdu :D
:)gsl
**Güzel resim fakat inek eksik ;) :) :D**
çok güzel:) aynen bi inek eksik:D
buyrun beyler inek ekledim insallah olmustur :D yazıyı kaldırıp baska yazı koydum :)
buda süper olmuş scn kampı:D
**İnek sanki yanlış yerde gibi ama yine de güzel olmuş :D**
**Gzl olmuş tebrikler.**
http://img139.imageshack.us/img139/2764/xp2mo0thac2.jpg
Bunlarda benden ;)
**Windows Alemdar güzelmiş :D**
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: