Ya Ad-Adware bi aramayı bitiriyo diğerine başlıyom ama hep bişeyler buluyo.Ve sağ alttaki X işareti hala duruyor ve iki de bir Your Computer is in Danger ! diyor.
Gençlik yok mu başka çaresi bu işin.Veya trojanın pc ye ne yapabileceğini açıklayabilecek birisi yok mu _?
MSN de çalışmıyor.
Bir yardım eli...