RoNaL_DiNho Arkadaşlar fifa07 de neden böyle hareketler yapamıyoruz? &mode=related&search=">&mode=related&search=
esbilen :p demo da bazı özl koymazlar arkadaslar ea demoyu bence bilerek böyle yaptı full sürümde patlama yapacak