erims91 demonun yüklü olduğu yerde readme.txt diye dosya var.orda hangisi çalıştırır hangisi çalıştırmaz tek tek kartları yazmışlar.
sswift4 evet çalıştırır, benim ati x1900pro yandı, şimdilik bunla idare ediyorum, ama çok düşük seviyede ve ağır oynuyor, durumun varsa daha iyisini almaya bak, ya da sebret biraz daha para biriktir, verdiğin paraya değsin
KalkVeSavas of be kardeşim.. geforce 2 ler bile oyunu açıyor. oyunu açar ! ama grafik olarak seni tatmin eder mi ,o önemlidir. nasıl bilgisayar cahilliğidir bu konuları açmak bilmiyorum.ekran kartının modelini bildiğine göre !! bunu da bilirsin aslında.
badboy_t kart dandikmiş gibi sormuşsun o karttan bende var ve gayet iyi bir karttır bu dediğini ATI duymasın!hakaret gibi