Orjinal Mesajı Yazan: leomessi_19
Valla oyun cok garip aynı adamla 4 kere sarı kartlık dalış yapıyorum kart yok.Normal müdahale ediyorum kırmızı kart.Zaten kaleciler komedi.Van der Sara geri pas attım top geldiginden haberi yok oyle bakıyor top bacak arasından geçti gol.Gülmekten oldum:) Fullde duzelir insallah.
fifaaa demek bu demek pesde de boyle seyler yoq alaha sukur.
rakip bile almıyo adamlar pes6 we10 giib olucakmıs fifa boyle oldukca
pc için futbol oyunu hep boyle kalir... fifa ne zamna oyun yapar
pes ozaman gercek futbolu odanıza getirir. ben bunu diyorum
fifa yaparsa anca bunu yapar