shisko Arkadaşlar Ben Zip Halindeki Dosyayı gamershell den indirdim zip dosyasını açıp exe yi tıkladığımda siyah ekran geliyor fakat oyuna girmiyor Buna Bi Çözüm Yokmu
badmango_crespo aynı sorun bendede var ama bende ekran geliyo.start demo ve save diye bi seçenek var ama oyunu bir türlü oynayamadım noolur biri yardım etsin.:o
FIFA_men Demoyu zipten çıkarttım.ve autorun a tıladığımda yazı çıkıyor.olmuyor.oyunun demosu bile yüklenmiyor.zaten limitli adsl var.bunu boşunamı indridim ben şimdi.acil yardım arkadaşlar…. Not:yazıma resim ekleyemedim.bunu nasıl yapıcam?
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ herkesin bi derdi var:) badmango_crespo sen expander indirmişsin.expander'i oyunun kurulu olduğu dizine çıkart o zaman çalışır.
badmango_crespo Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ kardeş iyi güzel söylüyonda daha oyunu kuramadım diyorum:o noolur yardım et.