omer133 Arkadaşlar ben kitserver ı we9 a yukledim oyun açılıo top u seçiyorum fakat maçç açılmıo oyun kendiliğinden kapanıo sebebi nedir.Ve ne yapmalıyım lütefn anlatınn:confused:
adriano_leite bendede olmuo ama bende onun videosu var bende bişey anlamadım zaten o topları hiç kullanmıom
mr.green nedense bazılarında öle oluyo.örneğin ben kitserverı kendi bilgisayarıma yükledim oyun sorunsuz açılıyo.ama aynı kitserverı aynı şekilde abimin bilgisayarına yükledim.ama onun pes5'i açılmıyo.
omer133 yaw kitserverı n başka özelliki varmı varsa ben kullanamazmıyım ggs mi ne program varmış o nasıl bişey lütfen anlatırmısın
mr.green Orjinal Mesajı Yazan: omer133 yani bu şans işimi demke istedin :( yani bilmiom belki bi çözümü vardır