slm arkadaşlar öncelikle yeni fifa 07 hayırlı olsun ben bir şey sormak istiyorum bende ati radeon x800xt 256 mb ekran kartı olmasına rağmen yakın çekimlerde özellikle gol sonrası sevinçler cinemastik görüntülerde sorun yaşanıyor ekran kartı ayarlarını performansa getirince bu sorun ortadan kalkıyor ama bu seferde kalite düşüyor zevk vermiyor oyun ayrıca oyuncuların kenarında gölgelerinin yanında başka bir gölge dolaşıyor sanki kararma var gibi geldi bana şimdi bu sorunlar nerden kaynaklanıyor olabilir çözülürmü ayrıca çimler ve grafikler daha keskin olabilirdi cok yumuşak görünüyorlar yani sizin anlayacağınız bana zevk vermedi inşallah fullde sorunlar çözülür managerlik modu için bile oynanır fifa neyse.....