Orjinal Mesajı Yazan: Wake
arkadaşlar yapacağımız şey çok basit fifa07.exe dosyasına sağ tıklıyoruz özellikler diyoruz ordan uyumluluk'a tıklıyoruz orda ''Bu programı aşağıdaki uyumluluk modunda çalıştır'' diye bir yazı var oraya bir tık atıyoz aşağı menüde Windows 95 yazar biz oraya tıklıyoruz ve Windows 2000 yapıyoruz ve uygula diyoruz ve kapatıyoruz.sonra oyunu çalıştırın bakalım olacakmı ?
kardes aynı sorun bnde fmde oluodu netten indirmistim crackinde hata vrdı
fm forumundada buna benzer bi msj vardı ama o uyumluluk kısmında windows 2000 yerine windows nt yapıoduk
bide bunu deneyin calıstıramaanlar