samet_369 yaa arkadaşlar yükledim demoyu kurduğum yerden girdim ama genede oyun açılmadı sebebi nedir acaba
samet_369 ACABA ben kurulum yerini deiştirdim ondanmı oldu yani o başka yere kurcakken ben program files'e kurudm