snu Arkadaşlar herkesde aynımı bilmiom ama bende oyuncular aşırı hızlı oyun normal normalde en az 5 kat hızlıdır yani oyun oynanmıo varmı bi çözümü
morinho walla ilk defa böyle bir sorun gördüm demodan kaynaklanaiblir etfata ufak mb lı demolarda war sen hangisini indirdin? ayrıca oyun hızı olarak bir nebzede yawaslatman için expender kullan dicem ama ordada oyun hızı seçeneği yok ekran kartındandı büyük ihtimal ama anlamadım :(
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ forumda demo expander var.onu indir oyun ayarları yapılabiliyor.hızı düşürürsen olabilir.
aau laptoplarda fifa oynamanın genel sorunu laptopu önce fişe takıp sonra aç oyunuda ondan sonra çalıştır speedstep özelliğinden kaynaklanıyor intel işlemcilerin
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: aau laptoplarda fifa oynamanın genel sorunu laptopu önce fişe takıp sonra aç oyunuda ondan sonra çalıştır speedstep özelliğinden kaynaklanıyor intel işlemcilerin Benim oyunlarda sorun olmuyordu. pardon fifa demişsin.
snu Benim fifa 06 da oynıyamadım dediğin gibi laptopta oynuyorum dediğinide yaptım yine aynı laptop un bi gıcıklığı var fifa serisine neyse herkese teşekkürler bende masaüstü bilgisayarında bakarım artık
exiting aynı şey bnde de var yaw ma laptop açıldık tan 1 kaç sat sora oyunu açınca normal oluo bnde açtıktan sora ilk önce fm oynamak zorunda kalıom yaw ama olsun da ii fm de oynaa nları görüom cnm oynamak istio sora fifayı açınca çk zevkli oluo:)