djcan messi_yılmaz kardeşim bu resmleri atmıosun oyuna aktarıosun o aktarma olayınıda cc ile yapıcaksın...
murat_00000 ya ben bu onurun ilk anlattığını anlamadım gerisini anladım ama ilk baş olmayınca olmadı ilk başını çok detaylı birşekilde anlatırsan çok sevinirim
borisdinho Orjinal Mesajı Yazan: djcan messi_yılmaz kardeşim bu resmleri atmıosun oyuna aktarıosun o aktarma olayınıda cc ile yapıcaksın... yalnız bu cc hangi program açık açık sölermisin
CaSSiNi_ Inter Francesco Toldo http://www.uefa.com/ml/images/players/ucl/400X600/23540.jpg Fabio Grosso http://www.uefa.com/ml/images/players/ucl/400X600/65197.jpg Javier Zanetti http://www.uefa.com/ml/images/players/ucl/400X600/29332.jpg Marco Materazzi http://www.uefa.com/ml/images/players/ucl/400X600/50847.jpg Patrick Vieira http://www.uefa.com/ml/images/players/ucl/400X600/24729.jpg Esteban Cambiasso http://www.uefa.com/ml/images/players/ucl/400X600/66176.jpg Santiago Solari http://www.uefa.com/ml/images/players/ucl/400X600/48378.jpg Zlatan Ibrahimović http://www.uefa.com/ml/images/players/ucl/400X600/59217.jpg Hernán Crespo http://www.uefa.com/ml/images/players/ucl/400X600/33820.jpg Alvaro Recoba http://www.uefa.com/ml/images/players/ucl/400X600/40329.jpg
akillibea sezer süper yapmışsın yawn ayrıca bu resimleri nasıl fifanın içine atabilirim yardımmmmmmmm