cracks görmüştüm bu resmi oldukkça güzel.güneşin hiç battmadığüı ülke diyince ingiltere imparatorluu geldi aklıma ama:)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn demek ingiltere imp deilmis asıl yer burası :) tarih hocamız bize, bilim adamlarının arasında ingiltereyi böyle kullandığını söylüodu o bakımdan şeetim:p
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: .ArThuR. o gölün kıyısında kızlaoturmak muhteşem olurdu:p süper bir manzara yok be kardes cilingir sofrası olacak o gölün kenarında calgılı felan allah :P:)
rapper Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn Orjinal Mesajı Yazan: .ArThuR. o gölün kıyısında kızlaoturmak muhteşem olurdu:p süper bir manzara yok be kardes cilingir sofrası olacak o gölün kenarında calgılı felan allah :P:) walla ikisi de olabilr ama ben ilkini tercih ederim:D:D