uveyye ya ben bu konuyu cok gec gordum abi yaa bu linklerden artik indirilmiye yeni link vermen mumkun degil mi acaba yaptigin faceler o kadar guzel ki birak fifa ya koymayi alip suratima geciresim geliyo:D
mustafasevdar 10UR ağbey iliç gerçekten süper download ını koyarsan daha memnun olurum facen kötü olsa bile ea nın yaptığından %100 daha güzel inan bana :)
spawn17 alex in face si biri upload edebilir mi bilgisayara fortmat atınca hersey silindi alex gercekten cok guzel olmus.. şimdiden tesekkürler
Kezmaniac şu konunu sabit konulara alsan iyi olur arada bazen aşağılarda kalıyorsun. Zaten birtek sen iyi face yapıyorsun fifa07 en başta seni görmek isteriz. Türkiye seninle gurur duyoyor. Çok başarılısın dostum. Kolay gelsin...
10UR Saolun uzun zumundır çalıştğm için online olmyrm. biraz kendimi topalamaktym. birde ligin tadı olmynca insanın futbola fifaya ilgisi azlyr. kimin facesini yapsm blmyrm..
ertuii abii ilic,arda,ümit,sabri,tomas(kısaca galatasaray:D) face lerinikoyarmsnn.çoook seviniriimm..
Metin_Oktay Orjinal Mesajı Yazan: ertuii abii ilic,arda,ümit,sabri,tomas(kısaca galatasaray:D) face lerinikoyarmsnn.çoook seviniriimm.. He valla ya şöyle ortaya karışık koy bişeyler. Şaka bi yana toması,iliç uptade,sabri fena olmaz.
spawn17 appiah a update yaparmısın sacları var hala appıah turkıyeye geldi diye hem gucunu azalttı ea hemde facesıne hıc update yapmıyor şimdiden tşekkürler..