Orjinal Mesajı Yazan: maynax
10ur bu yapılan faceleri bir türlü yükleyemiyorum.. exe dosyası olarakta yok sadece resimleri var bu resimleri kaydetip nereye koyacaaza bi yardım edermisin..sabit konularda var demiştin ama baktım bulamadım lütfen yardım et..:o
daha anlıyamadınmı adam patch'ı yayınlamadan kimsenin kullanmasını istemiyorda onun için sana sadece reim yayınlıyor,yinede yüklemek istiyorsan big gui veya eagraph la oyuncuların face'lerinin bulunduğu fsh ları aç ve o yüz modelini kes yağıştır ve dosyanın içine at,hatta creation master la daha kolay yaparsın yalnız resim boyutları,256x128 olacak unutma