Evet ben bir yarışma başlatıyorum :).En güzel "DEMO" golünü seçeceğiz ve bir birinci seçeceğiz.
*Katılım Şartları:*
Video kaydını bir arkadaş anlatabilirse güzel olur.Kayıttan sonra videoları "YouTube" yada başka bir video paylaşım sitesine yüklüyoruz ve linkini buraya koyuyoruz.Altına da aday olduğumuz dalı yazıyoruz.İsim konulabilinir.
Ör:
Rooney Show
link:www.youtube.com/XXX?
İlk 25 golü alacağız ve aday numarası vereceğiz ve birinci seçilecek.
**Lütfen şu an oy vermeyin**
Başarılar,