Evet bende bir keresinde öyle iki kişi oynayan birisiyle oynamıştım onlineda 3-0 da yenmiştim :) ya onun girişte bir ayarı var ama sanıyorsam yok o zaman kesin onun için bir patch vardır onu yüklersin ama sen ben iki kişi mücadele edenle iki kişi mücadele etmek istiyorum diyorsan bence onlarla oynama ben bir kere oynadım sonrada bıraktım teke tek daha zevkli oluyor inan bana ;)