Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: The King Aragon malesef 1 dene warmış koya koya emiratesi koymusşlar S hep de gündüz.bıktık yahu:)
exiting eet ya tmm bi stat koymuşun da insan mevsimi oda olmassa gece gündüz yapar amaaan nese full e ne kaldı şunun şurasında
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: exiting eet ya tmm bi stat koymuşun da insan mevsimi oda olmassa gece gündüz yapar amaaan nese full e ne kaldı şunun şurasında Evet şu Full bir çıksa...Ah bir çıksa:) Bayram ederim:)
NMK_ridvan_NMK arkadaşlar expender i kurun . o zaman quick match seçeneğini tıklayınca direkt maça giriyo. ve farklı statta açılıyor.üstelik gece oluyo maç.fakat tribünleri göremiyosunuz:D .ama deneyin derim. ;)
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: NMK_ridvan_NMK arkadaşlar expender i kurun . o zaman quick match seçeneğini tıklayınca direkt maça giriyo. ve farklı statta açılıyor.üstelik gece oluyo maç.fakat tribünleri göremiyosunuz:D .ama deneyin derim. ;) Denemeyin derim:)Taraflarlara "ruhunuz yeter" demiş oluyosunuz:) Ama gerçekten gece havası veriyor.