forbiddenenator kardes cok saol cok hos bir calısma basarılarının devamını dilerim ayrıca arkadas sifre:soccercenter.net
The Groove **AkRaP,yama hoş güzel de bunun silmesini de yapmışşındır inşallah :D nası silebiirim bu yamayı?yapmadıysan da sende vardır,audio klasörünün yedeği varsa upload edermisin?**
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine AkRaP,yama hoş güzel de bunun silmesini de yapmışşındır inşallah :D nası silebiirim bu yamayı?yapmadıysan da sende vardır,audio klasörünün yedeği varsa upload edermisin? Buyur arkadaşım bunu yüklersen silinir. Neden silmek istediğini söyleyebilirmisin :)
forza___bjk___1903 Akrap sana birçok yeni tezahüratlar atmıştım ama hala bekliyorum oyuna eklemeni bi süre söylersen ne zaman yapacagını sevinirim
MateJa Yeni tezahuratları çoktan hazırladım ama deplasman olayını çözmeden yeni bir patch çıkarmayı düşünmüyorum. EA Sports sağolsun onuda çözemicem gibi..
forza___bjk___1903 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ Yeni tezahuratları çoktan hazırladım ama deplasman olayını çözmeden yeni bir patch çıkarmayı düşünmüyorum. EA Sports sağolsun onuda çözemicem gibi.. ok sabırsızlıkla bekliyecegim...
munzur10 ÁĸЯΑΡ sen istersen yenilerini burada yayinla..hatayi buluncada yeni bir patch hazirlarsin.. eminim iyi olmustur..ben hemen denemek isterim..bittigini bilipte beklemek zor olur.. yayinlarsan sevinirim..
ogulcan_g bütün hepsi süper olmuş kardeş çarşı yı yüklemedim ama güzeldir herhalde yeni tezahuratların fb ve gs yamasını bekliyoruz emeğine sağlık
jakin33 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ FIFA07 Çarşı Patch v1 21 farklı Beşiktaş taraftar sesi ve gol sonrası müziği Yeni tezahuratlar eklenmiştir Diğer tezahurat yamalarıyla uyumlu değildir Oyuna hiçbir yan etkisi yoktur Online oyunlarda sorun çıkarmaz Dostum sen süpersin ya ellerine sağlık :) ii çalişmalar yani bi runjee runjee diye bağırmıyolar :D tekrar saol
artun77 abi büyüksün. yani ne diyebilirim. bi beşiktaşlı olarak artık fifa daha bi keyifli olacak. tekrar saol
MRT.16.5 Orjinal Mesajı Yazan: 10_KeZMaN_10 Fbli olmama rağmen kutluyorum seni Emeğine teşşekkürler bi BJK'li olarak seni kutluyorum ve devamını bekliyoruz! :)