MyLord 3 büyükler taraftar seslerini yükledim. Spiker almancaydi simdi ingilizce oldu. Bunu nasil düzeltebilirm?
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: forza___bjk___1903 Akrap kardeş 3 büyüklerin yeni taraftar sesleri ne zaman olur tahminen? Hiç bir zaman olmayabilir. Emek hırsızlarının yüzünden insanın yapası gelmiyo :) Orjinal Mesajı Yazan: MyLord 3 büyükler taraftar seslerini yükledim. Spiker almancaydi simdi ingilizce oldu. Bunu nasil düzeltebilirm? Türkiye Taraftar Sesleri Bunu yüklersen düzelir Orjinal Mesajı Yazan: kolmen Hocam bu 3 buyukler taraftarının rapid linkini verirmisin indiremiyorum obur linkte sagolasın Verdiklerim zaten rapid linki
immortalmare akrep o emek hırzıslarını şiddetle kınıyoruz senin gibi degerli insanları işin den edio p.. ler ama ztn indirip yükledim ve çalışmadı oyun hata verio sen devam et kardeşim emege saygı :cool: ve biz yeni taraftar seslerini sabırsızlıkla bekliyoruz
artun77 akrap baba saol çok iyi çalışıyosun lütfen kesme çalışmalarını. biz senin emeğini her zaman veririz
immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: artun77 akrap baba saol çok iyi çalışıyosun lütfen kesme çalışmalarını. biz senin emeğini her zaman veririz akrap baba saol çok iyi çalışıyosun lütfen kesme çalışmalarını. biz senin emeğini HAKKINI her zaman veririz
artun77 Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: artun77 akrap baba saol çok iyi çalışıyosun lütfen kesme çalışmalarını. biz senin emeğini her zaman veririz akrap baba saol çok iyi çalışıyosun lütfen kesme çalışmalarını. biz senin emeğini HAKKINI her zaman veririz saol düzeltmişin. gözümden kaçmış
yadeller Ya ben Fıfa 2007 Türkce yamasını calıştıramadım dosyayı indirdim ama fe klasörünün içine attım calısmadı yardımcı olursanız sevinirim
immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: munzur10 akrep gs`nin ``seni sevmeyen ölsün`` tezahuratini eklersen gene sevinirim... Dogrusu bu Tribünlerde Çoşacaksın isterseniz koyarım bende 4 tane deişik versiyonu war :cool:
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: munzur10 akrep gs`nin ``seni sevmeyen ölsün`` tezahuratini eklersen gene sevinirim... Dogru adı Tribünlerde Çoşacaksın isterseniz koyarım bende 4 tane deişik versiyonu war :cool: yok saolasın zaten hazırdı o tezahurat ;) GS ve BJK hazır gibi zaten :)
munzur10 eyvallah..sevinirim..sagolasin simdiden..nasil yapiyosun tüm bunlari..ben fifa oynarken en cok bu taraftar sesinden etkilenirim..senin icin sakincasi yoksa ögrenmekte isterim...tabi anlatirsan..
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: munzur10 eyvallah..sevinirim..sagolasin simdiden..nasil yapiyosun tüm bunlari..ben fifa oynarken en cok bu taraftar sesinden etkilenirim..senin icin sakincasi yoksa ögrenmekte isterim...tabi anlatirsan.. Yakında soundmaster gibi bir program çıkar elbet. O zaman kolayca istediğiniz sesleri aktarabilirsiniz oyuna. Benim yaptığım şekilde yapmak biraz karışık ve uğraştırıcı.Anlatması daha da uğraştırıcı :)
warrior_1905 kardeş valla benimde en büyük sorunum tezahuratları oyuna aktaramamak.elimde bir sürü galatasaray tezahuratı var ama nasıl oyunu eklicem yada program varsa hangi programı kullanacağım bilmiyorum
cihadcenesiz_91 Dostum Bana fenerbahçenin çocuklar inanın inanın çokular güzel günler göreceğiz güneşli günler cimbombomu kadıkoyde devireceğiz şampiyonluk sarkıları soyleyeceğiz adlı tezahuratıjnı yaparmısın.Teşekkurler
cihadcenesiz_91 Dostum Bana fenerbahçenin çocuklar inanın inanın çokular güzel günler göreceğiz güneşli günler cimbombomu kadıkoyde devireceğiz şampiyonluk sarkıları soyleyeceğiz adlı tezahuratıjnı yaparmısın.Teşekkurler
forza___bjk___1903 Çalınmış bir bestenin fifa 07 ye eklenmesi yanlıştır!!Eklense bile Beşiktaş taraftarı besteyi çıkardıgı için Beşiktaş tezahüratı olarak eklenmelidir ama gerek yoktur!!!