Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ
elimde sesler olsa yaparım ama nerden bulacam ses.. trabzsonspor için zar zor tezahurat buluyoruz gol sonrası anonsları nerden bulalım :)
akrap trabzonun şu hayde hayde şarkisi yokmu onu ekle işte tarbzonun gol sonrası müziğine geçensene fifa 06 nano tsl o vardı