Hoca kötü yeni transferler kötü. Böyle mi olacak 100. yil? UEFA kupasiymis. Biz bu futbolla sampiyonluk yarisindan bile kopariz. Kelimenin tek anlamiyla rezalet. Kezman korka korka oynuyor, Deivid'in nerde hatta oynadigi belli degil. Edu da az düzelme var. Lugano'nun acemice yedigi kirmizi kart. Daha cok arariz Nobreleri, Lucianolari, Serhatlari... Appiah kötülesiyor, Aurelio dökülüyor. Ayiptir ya. Böyle devam ederse Gerets ve Tigana'dan önce Zico postalanir.