İşin gerçeği ne japonlar , nede amerikalılar futbolu bilmezler.
Zaten bilselerdi birisi 15.oyununu , ötekisi 10.oyununu çıkarırken hala onlarca hataya rastlamazdık.
Amerikalılar ; ambalaja önem verirler.O yüzden Fifa derseniz , lisanlı ligleri , soundtrackı , atmosferi ile A sınıfıdır.Ama oynanabilirlikte hep bi sallamasyon ve aksiyon olmuştur.
Japonlar ise oynanabilirliğe yüklenirken , diğer özellikleri inatla sallamaktadırlar.Hadi diyelim ilk yıllarda sermaye yoktu.Ama milyonlarca oyun sattınız kasanız parayla doldu neden hala bir sürü takım lisanssız ? Şampiyonlar ligi veya Uefayı yapmak bu kadar mı zor.İsmini değiştir koy , nedir bu inat ? Müzikler desen baştan salma , video desen içgüveysinden hallice...
Ama 2 kişi bir araya geldinmi pes oynamak cazip oluyor.Ama full sezon oynamaya kalınca bu eksiklikler adamın asabını bozuyor.
Sonuçta al birini vur ötekine.2 firmada bir an önce küpünü doldurma derdinde.