evet maça sayılı günler kaldı yorumları almaya başlıyalım maç gs'nin sahasında olduğu için konuyu buraya açmak daha mantıklı.......
bence beşiktaş cska karşısında maçı kazanabilirse gs maçına daha iyi motive olabilecek ve futbolcuların moralleri düzelecek ama yine de beşiktaş'ın işi kolay olmayacak ben 2-1 beşiktaş alır diyorum.......