ya adi ustunde bunlar birer oyundur ITS A GAME, ONLY A GAME...Nothing more...
ya arkadaslar adamlar ancak bu kadarina erise biliyo !!! ;)
4-5 sene onceki FIFA ve dunya grafiklerini hatirlayin bakalim,, ee yeni cag atlayali 4-5 sene olmus anliyacaginiz ok :)