France o bir hareket.topun önünü kesmek için kendini siper ediyor.ve faul değil top eline değdiği için el var.
sswift4 Orjinal Mesajı Yazan: France o bir hareket.topun önünü kesmek için kendini siper ediyor.ve faul değil top eline değdiği için el var. nerden anladın eline deydiğini?
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ bunu tam yan taraftan gosterirsen gorursun.top kaka'dan çok yukarda.kaka rakibine faul yaparak topa vurmuş ve yere doğru iniyor.