mucisk Az önce ea nın içinde dosyları karıştırırken türk takımlarının logosunu gördüm ama içinde malatya samsun fln vardı herhalde geçen sezonun ligini yapmışlar yani pek özenilmemiş demekki!
mucisk ayrıca bayraklar da fln pankartlar fln var antepe fln kayseriye asla yanlız değilisin fln yazıo ama ne yazıkki print scrren yapamıorum paint programım bozuldu yani öyle
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: mucisk Az önce ea nın içinde dosyları karıştırırken türk takımlarının logosunu gördüm ama içinde malatya samsun fln vardı herhalde geçen sezonun ligini yapmışlar yani pek özenilmemiş demekki! hayir.3 tane 2.lig takimi konuldu fazladan.kume dusenleri yapmak icin kariyerde.