arkadaslar fıfa 07 yi yükledim ama kale önlerindeki pozisyonlarda ve top cok hızlı giderken takılıyor pc min özellikleri sunlar
p4 1.7 mhz
1gb ram
256 ekran kartı(ATI RADEON 9550GE)
sizce neden olabilir?
bide fifa yı iyi oynamak için ekran karının NVİDA GEFORCE olması lazım diye
duymustum?
SİZCE BEİNİM SORUNUN EKRAN KARTINDANMI İŞLEMCİMDENMİ?
BUNUN BİR YAMASI VEYA BİŞEYSİ VARMI?
ŞİMDİDEN TESEKKÜRLER...