walla bişe demiyorum aslında bu oyunu en iyisi xboxda oynucaksın gerçek tadına warıcaksın bu grafik hataları sürdükçe daha yeni çıkan bi oyun bile hemen kötü oluo
zaten dediğim gibi grafiklerde pek bir farklılık yok sanki fifa 06 oynuyorum gibi geldi sadece oynanabilirlik değişmiş o kadar