arkadaşlar bu menejerlik özelliklerinde bişey dikkatimi çekti...diger menejerlerde yani rakiplerimizde farklı özellikler filan var.koçluk özellikleri var ama bizde yok.ayrıca hep merak etmişimdir,tercih ettigim sistem filan yazıyor ya profilde,onlar kullandıgımız taktige göre filan degişmiyor hiç,degil mi?ben 4,1,4,1 oynasam da 4,4,2 diyor - 1,1,4,4 oynasam da 4,4,2 :)