gol2 arkadaşlar lütfen bana yüklemesi kolay lisansı düzelten bi yama verin:( oyunu yamasız oynuyorum.hiç çekilmiyor:( bide çok acemiyim forumdaki yamaları kuramadım:( ltfn lisansı düzelten bi yama verin.
ThE _wOLF_ http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=93307&pagenumber=1&perpage=10 al bu konuda war indirdiğin dosyayı belgelerim konami save folderin içine atçan;)
gol2 Orjinal Mesajı Yazan: ghost rider ua http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=93307&pagenumber=1&perpage=10 al bu konuda war indirdiğin dosyayı belgelerim konami save folderin içine atçan;) teşekkür ederim deneyecğim:)
yeshil16 ThE wOLF kardeşim o nickte yanlışlık var; Yüksek Türk değil ''YÜKSEL TÜRK'' olcak o....:confused: