lesh.men arkadaşlr yardimci olursanız sevinirim mxde sahalar dümdüz biriniz çıkıp yaparmasınız ne güzel olur:)
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: LORD OF THE PES o dediğin şeyin yamayla düzeleceğini pek sanmıyorum bence sen yeni bi ekren kartı al aynen.ayrıca full olsa neyse.demo da öyle sorunlarla uğraşmaz kimse.
Fifa_delisi10 mx lerde bu oyun düzgün çalışmıcağı en azından grafikleri kötü olucağı söylenmişti ekran kartını değiştirceksin we babalar gibi grafiklerle oyunu onucaksın tavisyerm ati 9550 256 mb 8x agp=95,100 milyon civarı