arkadaşlar demoyu oynuyorum.ortayı yapıcam ya da yüksek pas atıcam top yeşil sahanın üstündeyse yerden gidiyo gibi gözüküyo.seyirciye giderken böyle bişey olmuyo.acaba benim ekran kartından mı kaynaklanıyo yoksa sizin de öyle oluyor mu?ekran kartım da:geforge fx5500??