slm wedo!
ben almanyada yasiyorum ver burdaki bi takimin formalarini yapsan cok sevinirim!!
takimin adi ve logosi: http://img72.imageshack.us/img72/5272/fvlogohy6.gif
2.forma: http://img72.imageshack.us/my.php?image=2mannschaftqd0.jpg
3.forma: http://img72.imageshack.us/my.php?image=fh000008po5.jpg
1 formayi kafana göre yap ama takim renklerinden olsa güzel olur (kirmizi/mavi)
2.forma reklami: http://www.bergbier.de/cast/anz_hefe.jpg
3.forma reklami: http://z.about.com/f/wiki/e/en/4/45/Aldi_sued.gif
1 forma reklami gine kendi fantasiden yaparsan sevinirim
kaleci formasida fantasy yeter tek takimin logosu önemli...
yaparsan cok sevinirim alman sitelerde bu formalar araniyor herkes cok sevinirir..
TSK
Dolma