wedo imzandaki superpacki kurdum, formalar açıldı ama error yiyorum...
45 sayfa olmuş bakındım biraz ama göremedim neden kaynaklanıyor bu sorun menüde de oyuncuların ismi gözükmüyor zaten line up ta..
kitraptorla ilgili birşey mi var ne yapmam lazım yardım edersen sevinirim :).