Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_
Galatasarayın tamplet seçimin yannış yaptım bu yaptıklarım daha iyi duruyor bunları yüklemenizi öneririm......


Parçalı formayı da update edebilir miyiz acaba?
Bende çubuklu formadan veyahut gri formadan nefret etme durumu varda.
Galatasaray'ın aslı parçalıdır.Beyaz forma Nöşetel ve de Uefa finali dolayısıyla away forma olarak kullanılmalıdır.
Sami Yen'de parçalı giydirmeyen yönetimin :mad: