Bakın arkadaşlar sırt fontları beni ilgilendirmez siz onu databaseden düzelticeksiniz hepinizin bilgisayarına giripte düzletemem ya...bu sene ne sabırsız çıktınız az daha dayanın update yapılacak fontlar ve formalar güncel hale gelecek
artı bana şurası şole olsun bole olsun derken Screnshot çekip şurası şole olsa daha iyi olur deyin görmeden bişey diyemem...