Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: Wolf_Hunter wc ile aynı neredeyse:( wc ben hiç bakmadım dediğin doğru olabilir fifanın amacı dosyadan kısıp oyunun ana boyutunu ufaltmak ama işte ne yaparsın.
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: Wolf_Hunter şu kollardan hangileri sağ hangileri sol?? sayfanın başına koydum...
Wedo_R_ **Milan forması ** arkadaşlar biriniz demodaki milan formasın zdata dan çıkartıp koyabilirmi çizgilere bakıcam fsh halinde de olabilir jpg de olabilir farketmez yapan arkadaşa şimdiden teşekkürler.
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Milan forması arkadaşlar biriniz demodaki milan formasın zdata dan çıkartıp koyabilirmi çizgilere bakıcam fsh halinde de olabilir jpg de olabilir farketmez yapan arkadaşa şimdiden teşekkürler.
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Milan forması arkadaşlar biriniz demodaki milan formasın zdata dan çıkartıp koyabilirmi çizgilere bakıcam fsh halinde de olabilir jpg de olabilir farketmez yapan arkadaşa şimdiden teşekkürler. Teşekürler forma için..