Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: RoNaL_DiNho Oyunda nasıl video çekerim? Program varsa lütfen verin arkadaşlar... Orjinal Mesajı Yazan: RoNaL_DiNho Saolun arkadaşlar! puhaha:D bi bekle dostum herkes fifa07 demo oynuyo. http://www.inndir.com 'da bi ara derim.bulamazsan bende bilemiyorum.
tomannie Orjinal Mesajı Yazan: The King Aragon cvp gelmeden saolun demiş :D adam fraps demiş o yüzden sagol diyo körmüsün la :D :D