ha şöyle hele sükür anlaşma sağlandı bu arada bootpack ısyeten olursa ozel mesaj yada msn adresime posta atabılırler wallaha turk logolu boot yapmam ama baska logo koymaq ısterseniz denerim siz yeterqi isteyin siz ii gunler ii ramazanlar bu arada gelcek ramazan bayramınız qutlu olsun belkı burda olamamda şimdiden solıyım mmk warsa msn adresini werir misin bi zahmet seni sewdim senle tanışmaq ısterım