önemsiz ama ufak hatalarla başlayım
1-futbolcular buzun üstünde gibi krampon çizilerinin üstünde yürüyor
2-seyirciler her golde ayağa kalkıyor tüm replaylerde ayaktalar
3-golü atan oyuncu sol korner bayrağına koşuyor hemen sonrasındaki cinematikte sağ korner bayrağında seviniyor
4-topu kaleci tutmuşsa kalenin içinde düşse gol verilmiyor
vs fifanın klasikleşen hataları
oyun genel olarak fifa06 gibi oynanabilirlik geliştirilmiş oda pesin çok gerisinde ama fifa işte lisanlı ligler ve bu sene Türkiye ligi olması oynama sebebi