Orjinal Mesajı Yazan: noumaBJK
fener bu takimi kesin eler ve uefa'da basarili olabilir buna bir macla karar vermeyin ben bjk ve fenerin kesinlikle grup maclarini gececeklerine inaniyorum bu arada sherrif'in imzasinin yasak olmazi lazim.
alla alla herkes imzama takmış ben sakıncalı bişi görmedim olmadı mı yani bu olaylar yalan mı sanki?