R9_ozankutlu yöneticiler lütfen beni banlamayın nereye yazacağımı bilemedim bende yeni konu açtım oyunda yaptığım ortalar sürekli alçaktan gidiyor acaba ayrı bi tuşu falanmı var
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: R9_ozankutlu yöneticiler lütfen beni banlamayın nereye yazacağımı bilemedim bende yeni konu açtım oyunda yaptığım ortalar sürekli alçaktan gidiyor acaba ayrı bi tuşu falanmı var tusa 1 kez dokunup birakirsan alcaktan gitmesi normal:)