Şimdi siz bizim 5 ay beklememizi (pes6 için) istiyorsunuz ve gol yarışmasını biz düzenleyelim diyincede forumunuz yetkilerinden biri çıkıyor "en kısa zaman ben düzenliyecem" diyor.Sizin en kısa zamanınız 5 aysa bilemem ama bizim gol yarışmasını düzenlememize neden izin vermediğinizi hala anlamış değilim...
**Saygılarımla**