MrLove7 Arkadaşlar gayet güzel bir program ve bunu başka bi forumda görmüştüm. kurulumu kolay sadece size cut yapmak düşüor. Media Player'ınızdan bir müziği alıp şarkının istediğiniz kısmından kesip ve gol müzigi yapıcağınız takımı seçip kaydediyorsunuz bu kadar basit :D ---------> http://www.gamingaccess.com/index.php?news_id=4333&combined_readmore=1
samet_369 yanlış link vermişin maalesef heyecanlandım birden aniamtions patch 0.3'ün linkini vermişin