erims91 arada bir bakıyordum ve çalışma nedeniyle kapalı yazıyordu sitede.yenilemişler çok güzel olmuş.ultraslan.org kalkıyormuş.forum bölümü kısa sürede açılacakmış ve isteyen girebiliyomuş.yorumlarınızı bekliyorum.
Shevchenko **evet bi ara bende bakmıstım kapalıydı.iyi, güzel oldu açılması.sonuçta taraftar sitemiz.saol haber verdigin için**