Hayko_777 gökhan ben yarışmayı devam ettirecem dedi ondan sonra hiç ses çıkmadı.hani nerde yarışma.yoksa yarışma yapıldıda biz mi göremedik.biri bi şey yapsın bu konuda.çıkıp delikanlı gibi söyleyin yarışma olmayacaksada.kıvırmayın lütfen.
Exvision Kullandığın üslup nedeniyle seni uyarıyorum 05emre Bir daha böyle cümleler kurmamanı temenni ediyorum.. Gol yarışmasına gelince; yeni sezonda yepyeni bir gol yarışması başlayacaktır. (pes6 çıkışıyla)