ve ilk izlenimlerimi açıklıyorum.
1.Paslar çok gzüel olmuş
2.Şutlar çok gerçekçi olmuş
3.Ortalar süeper olmuş ve ortaya gelen topa vuruş sitilleride çok güzel olmuş.
4.Kaleciler gayet iyi.
5.Grafikler demo olmasına rağmen hoşuma gitti.Menü güzel.
6.Serbest vuruşlar güzel.
7.Videoalrda izlediğimiz gibi harekerler yaparak çalım armak zor yada ben bilmiyorum daha ma oynadım.
8.İndirdiğinze ve beklediğinize pişman olmayacaksınız.
9.Bir ses duydum.PESin tahtı sallanıyormu ne?????????*