Arkadaşlar bende internet explorer 7'yi yüklemiyo.Orjinal yazılım istiyo.Bende orjinal yazılım dili ingilizce idi.Bende türkçe kurdum.Ama orjinal değil bu yüzden yüklemiyo.Ancak benim halamın oğluda orjinal kullanmıyo onda yükledi.Bunun yükleme yöntemi war mı yardımcı olursanız sevinirim.